Spartanski test trening

Sadržaj:

Šta je to spartanski trening

Spartanski test trening je jos jedan u nizu treninga koji će vrlo realno oslikati vašu trenutnu formu ali i dati vam do znanja koji deo tela vam je najslabiji. Trening je veoma jednostavan , šta više, vrlo je jednostavan jer se sastoji od samo 3 vežbe ali nemojte se prevariti da ćete ga uraditi sa lakoćom.

Kako smo već rekli trening se sastoji od 3 vežbe i 20 serija. Budući da je ovo jako iscrpljujući trening potrošićete mnogo kalorija za vrlo kratko vreme, a takođe ćete u velikoj meri napregnuti mišiće celog tela. Ako volite ovakve treninge, spartanski test se može naći na vašem planu treninga, i preporučujemo da to bude jednom nedeljno. Na taj način ćete odraditi jako dobar i naporan trening zakratko vreme, osloboditi se suvišnih masnih naslaga ali i testirati sebe i lakše pratiti svoj napredak.

Primer spartanski vežbi

Trening je sačnjen od 3 osnovne bodyweight vežbe:

  • Trbušnjaci
  • Sklekovi
  • Čučnjevi

Jako je bitno da svaku vežbu izvodite pravilno. Trbušnjake radite do kraja i spuštajte se skroz dole, sklekove radite do kraja ne brzajući, a ruke nemojte previše širiti, a kod čučnjeva obavezno držite pravo leđa, spuštajte se skroz do dole i ispravljajte se skroz gore.

Napomena: Devojke bi trebalo da rade ženske sklekove, odnosno varijaciju sklekova sa spuštenim kolenima na pod.

Kada uradite 10 trbušnjaka, 10 sklekova i 10 čučnjeva uspešno ste završili jednu seriju. Cilj je da uradite ovakvih 20 serija sa što boljim prolaznim vremenom.

Muškarci:

  • Vrhunska forma: ispod 17min. za 20 serija
  • Odlična forma: 17-20min.
  • Zadovoljavajuća forma: 20-23min.
  • Loša forma: 23-26min
  • Početnička forma: Preko 26minuta

Devojke:

  • Vrhunska forma: ispod 21min. za 20 serija
  • Odlična forma: 21-24min.
  • Zadovoljavajuća forma: 24-27min.
  • Loša forma: 27-30min
  • Početnička forma: Preko 30 minuta